L’arxifamós Abu Simbel
Doncs si, som-hi! A les 1:40h trucada despertador de recepció. A les 2h l’August ja es pren el primer cafè. Jo no. Com molts, ens hem endut el coixí, amb l’esperança de dormir, com a mínim, el viatge d’anada. 2:15h enfilem dalt d’un bus per anar a un punt de trobada on tots els autocars que van a Abu Simbel son escortats per vehicles militars. D’allà en sortim en caravana a les 3h en punt. Molt pel.liculero, però jo no m’he enterat de res! Son 300km i 3h de viatge. D’entrada no m’ha quadrat massa, normalment no es fan tants quilòmetres hora en aquests països, però la carretera es bona i no hi ha gens de trànsit, per tant complim horari. L’August que es molt galan s’ha assegut al costat d’un paisanu per tal que jo tingués doble seient i pogués dormir ❤️ Ens ha sortit prou bé la jugada perquè tots dos hem dormit bastant (jo millor segur) En Mahmut que es el nostre guia ens ha despertat mitja hora abans d’arribar per si voliem esmorzar (portem tots un picnic del vaixell) i per començar la...