-430 metres al Mar Mort
Ara si que ja s’acaba de veritat això! Com que no hi comptàvem gens, ha estat un regal fantàstic que hem disfrutat de valent! No hauriem pogut escollir millor moment per venir, doncs a l’estiu no és una opció per motius de temperatures, i a més ara, amb motiu de la guerra entre Palestins i Israelians, ens diuen que estan rebent un 20-30% de turistes del què seria normal. Em sap greu per ells, però me n’alegro per nosaltres. Tot i així en determinats llocs jo he trobat que hi havia molta gent (Luxor sobretot). En fi, que ens despedim del Wadi Rum i del Sultan, que es l’encarregar de tornar-nos fins al poble on vem deixar el cotxe al 2023. Aquí els animals de casa inclouen els camells clar… ens quedaria tan bé una parelleta de camells a casa… Enfilem l’autopista però uns quilòmetres més amunt de Ma’an ens desviem cap a l’oest per tal d’aprofitar l’avinantesa i visitar el Mar Mort, que segons diuen es una de les tres coses imprescindibles que cal visitar a Jordània (i les altres dues ja l...