Amb aquest si que no hi comptàvem!
Amb aquesta no hi comptàvem, però els qui ens coneixeu sabeu que no deixem passar oportunitats per sortir a explorar aquest planeta tan ric de cultura i natura. Egipte és una assignatura pendent a la què ens acabem de matricular, així que serem uns dies a Cairo i ens deixarem portar Nil amunt des de Luxor fins a Asuán.
El viatge no seria complet si no féssim un petit bonus per la famosíssima Petra i la Vall de la Lluna, a l'uadi més gran de Jordània.
Us escric a partir del 21/12/23. ;)

Ooohhhh com m'agradarà llegir-vos...
ResponEliminaMira per on! Al ordinador vell, sí que funciona!
ResponEliminaOle Ole. Quines ganes de llegir-vos
ResponElimina