Amb aquest si que no hi comptàvem!

Amb aquesta no hi comptàvem, però els qui ens coneixeu sabeu que no deixem passar oportunitats per sortir a explorar aquest planeta tan ric de cultura i natura. Egipte és una assignatura pendent a la què ens acabem de matricular, així que serem uns dies a Cairo i ens deixarem portar Nil amunt des de Luxor fins a Asuán. 

El viatge no seria complet si no féssim un petit bonus per la famosíssima Petra i la Vall de la Lluna, a l'uadi més gran de Jordània. 


Us escric a partir del 21/12/23. ;)


Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Adeu al 2023 des de Wadi Rum

Els nabateus de Petra II